Vandaag kregen we hoog bezoek in het golfmuseum. Dick van den Oever, de managing director van ASR Real Estate, bezocht samen met rentmeester Ronald Kramer het Nederlands Golfmuseum.

Even wat uitleg. ASR Real Estate is al zo’n 25 jaar de eigenaar van de grond in Nationaal Park De Maasduinen waarop  Landgoed Bleijenbeek gevestigd is.  En als pachter van de grond heeft de familie Vink natuurlijk regelmatig contact met rentmeester Ronald Kramer.

Dat het Nederlands Golfmuseum iets toevoegd aan Landgoed Bleijenbeek bleek wel uit het bezoek dat de topman van ASR Real Estate bracht aan het golfmuseum.

Niet alleen de rondleiding door het golfmuseum werd als zeer leerzaam ervaren, ook de plannen om meer bezoekers naar Landgoed Bleijenbeek te brengen kon op duidelijke instemming rekenen.

Al met al een geslaagd werkbezoek, welke met “groetjes uit de keuken” werd afgesloten. Nogmaals bedankt daarvoor !!!