Het Nederlands Golfmuseum heeft een memorabel moment beleefd.
Ferd Vrijmoed van het museumbestuur ontving samen met Dirk Jan Vink van golfbaan Bleijenbeek uit handen van Frans Fiolet de vlag van de Masters 2015 met daarop de handtekening van Joost Luiten, onze beste golfer van dit moment.

De vlag is aan het museum geschonken door het Genootschap van Sportvrienden DE 144, een vereniging van oud- olympiade gangers. DE 144 is in 1961 opgericht met als doel de sporters na hun sportieve loopbaan te blijven volgen en waar nodig of gewenst te begeleiden in hun vaak drastische levensverandering.

Frans, die zelf tweemaal aan de olympische spelen heeft meegedaan, kreeg de vlag van de voorzitter van het Genootschap, Daan Slooter, na afloop van het DE 144 golftoernooi op het landgoed Bleijenbeek.
De vlag is ingelijst en heeft een prominente plaats in het museum gekregen.