Het is alweer een tijdje geleden dat de spanjaard Pablo Larazabal op zondag 28 mei het KLM Open 2023 op Bernardus Golf won.

Met groot enthousiasme vierde Pablo het winnen van het KLM Open en trots hield hij de wisselbeker met de nieuwe derde ring in zijn handen. Maar toen stond zijn naam er nog niet als winnaar ingegraveerd. Nu wel en prijkt zijn naam onder Victor Perez , de winnaar van de vorige editie.

Na een rondgang langs de verschillende sponsoren is de KLM Open beker weer in het Nederlands Golfmuseum te zien. Na het telefoontje van de NGF dat de beker weer terug was hebben we hem snel in Utrecht opgehaald.

Want in het golfmuseum voelt de beker zich thuis. In bruikleen van de NGF en bewonderd door de bezoekers van het golfmuseum.