Nu het KLM Open 2024 met Guido Migliozzi een nieuwe winnaar heeft gekregen, keert de Dutch Open beker weer naar zijn vertrouwde plek in het Nederlands Golfmuseum. Niemand minder dan de kersverse Algemeen Directeur Sport van de NGF, Jan van Merwijk, plaatste de wisselbeker weer in de vitrine naast zijn twee voorgangers, de Burrows-beker en de Boomer-beker.

Met veel managementervaring, opgedaan als Algemeen Directeur bij Stadion Feijenoord N.V., maar nog relatief onbekend in de golfwereld, ging Jan graag in op de uitnodiging van het Nederlands Golfmuseum om kennis te maken. Het werd een ontspannen ochtend met veel informatie, uiteraard een rondleiding door het golfmuseum en als afsluiting de “Groetjes uit de keuken” van restaurant Paviljoen Bleijenbeek.

De komst en interesse van Jan van Merwijk in het golfmuseum werd door ons zeer op prijst gesteld en wij wensen Jan dan ook veel succes bij de Nederlandse Golf Federatie.