In november 2021 hebben John Ott en Jacques Schuiling namens het Nederlands Golfmuseum een presentatie mogen verzorgen aan de Golftafel van de Koninklijke Industriële Groote Club in Amsterdam. Een hele leuke en leerzame ervaring.

Afgelopen week waren de twee bestuursleden Jos van Oost en Matthias Ras van de Golftafel met hun beide partners in Afferden om het Nederlands Golfmuseum te bezoeken. Na een uitgebreide rondleiding door Ferd Vrijmoed door de 1e kamer, gang en 2e kamer, volgde nog een verrassing. Matthias had tijdens de eerdere presentatie in Amsterdam al aangegeven dat hij een aantal oude golfstokken wilde doneren. En nu was het moment om deze inderdaad aan het golfmuseum over te dragen. Matthias, hartelijk dank hiervoor!