Op 22 september 2022 kwam wethouder Martijn Buijsse op bezoek bij Landgoed  Bleijenbeek en uiteraard stond ook een rondleiding door het Nederlands Golfmuseum op het programma.

De nieuwe wethouder Economie en Toerisme bij de gemeente Bergen (Limburg) bezocht samen met beleidsmedewerker Sjoerd Zegers de noordelijke toegangspoort van Nationaal Park De Maasduinen. Relatief onbekend met dit fraaie gebied bracht een rondleiding per buggy uitkomst, waarbij het landgoed zich in het zonnetje van haar beste kant liet zien.

Terug in het paviljoen verzorgde Ferd Vrijmoed de rondleiding door het museum, waarbij er uiteraard meer te vertellen was dan dat er tijd beschikbaar was. Toch kreeg de nieuwe wethouder niet alleen een goede indruk van hetgeen er tot op heden gerealiseerd is, maar ook wat de toekomstplannen zijn.

Aan het enthousiasme van het bestuur van het golfmuseum zal het niet liggen. Dat is wethouder Buijsse wel duidelijk geworden.