Woensdag ochtend is het vaak druk met golfers in het paviljoen Landgoed Bleijenbeek, maar afgelopen woensdag stonden er zeven nieuwe gezichten bij.

Leden van Golfclub Kromme Rijn, de 9 holes-golfbaan gelegen in natuurgebied de Brakel aan de Kromme Rijn tussen Bunnik en Zeist. Met z’n allen naar Afferden gekomen om eerst het Nederlands Golfmuseum te bezoeken en daarna heerlijk te gaan spelen op golfbaan Landgoed Bleijenbeek. Met afsluiting natuurlijk Hole 19.

Toevallig vergadert het bestuur van het golfmuseum ook altijd op woensdag en uiteraard moeten er dan prioriteiten gesteld worden als een grotere groep het golfmuseum bezoekt. Voorzitter John Ott schorste de vergadering en heeft de bezoekers vervolgens door het golfmuseum rondgeleidt. Als bestuurslid Ferd dan ook nog later aansluit, moge het duidelijk zijn dat de bestuursvergadering behoorlijk uitliep.

Maar de bezoekers van Kromme Rijn hebben zich prima vermaakt en waren behoorlijk onder de indruk wat ze allemaal in het golfmuseum gezien en gehoord hebben.

Daar doen we het uiteindelijk voor: zorgen voor tevreden bezoekers die hun ervaringen delen met de overige leden van hun golfclub als ze daar weer terug zijn.  Positieve mond-op-mond-reclame is wat dat betreft de beste reclame om het golfmuseum nog bekender te maken.

Dat er vele golfclubs mogen volgen !!