Jeroen Stevens, directeur van de Nederlandse Golf Federatie (NGF), bezocht afgelopen zaterdag het Nederlands Golfmuseum. Het was al weer een jaar of 5 geleden dat Jeroen voor de laatste keer in het golfmuseum was en dus was het tijd om de uitbreidingen van het museum met eigen ogen te bekijken.

In het museum staan veel golfobjecten die de NGF in bruikleen heeft gegeven en die Jeroen natuurlijk direct herkende. Ook kon hij de eerbetuigingen aan NGF-corifiëen als Robbie van Erven Dorens (buggy in de hal) en Aleid Kemper (hoek met haar golfverzameling) zeer waarderen.

Als zoon van een golfpro heeft Jeroen 45 jaar golfervaring en is hij ooit begeleider geweest van (toen nog amateurs) Tim Sluiter, Wil Besseling en Joost Luiten. Hij was er in 2006 als begeleider bij toen Nederland wereldkampioen golf bij de amateurs werd in Zuid-Afrika.

En daarvan hangt weer een foto in het Nederlands Golfmuseum.